RSS

Ceritera client prubsn..wajib baca!!!

Pengalaman sahabat agent....

====================================

☎️Dapat call dr adik klien, dgn nada sedih..

Kak, abg sy accident skang masih tak sedar lagi.. ada org tlg hantar kat hospital ni, sy nak abg sy transfer ke hospital panel lebih selesa & dpt rawatan yg memuaskan, sbb kat hospital ni ramai sangat.. sy tau dia ada medikal kad & akak agen dia, sy jumpa medikal kad dlm wallet dia.. tu la sy contact akak nak minta tlg.😒

Dgn sedih & terkejut jgk la bila dgr klien accident dan tak sedar, teruk jgk la accident dia (dlm hati rasa sayu je), maaf dikπŸ˜“.. sbnrnya abg adik tak lg di cover oleh medikal kad, 3 bln lepas dia terminated polisi medikal kad dia, alasan yg diberi dah setahun lebih dah byr, tp rasa MEMBAZIR plk sbb tak pernah guna, so medikal tu dah tu tak valid lg. Maaf akak tak dpt nak tlg dik :(

p/s : kalau medikal kad yg dah tak valid/lapse, tlg jgn smpn dlm wallet lg, BUANG je terus krn akan bt keluarga anda keliru sdgkan mereka mengharapkan yg kos rawatan selama anda sakit akan ditanggung oleh insurans.πŸ˜‘πŸ˜‘πŸ˜‘

====================================

Betul tu..kalau dah terminate, better buang je kad tu...kesian family yang mengharapkan pertolongan...

Apa yang anda belajar dari pengalaman sahabat kb ni??? Renung2kan...

#takaful prubsn
Yanie
0139886536

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment